TheCreed Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 hur får man biljetten till farway island? Där man får mew. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 hur får man biljetten till farway island? Där man får mew. :unsure: man kan inte få den en tror jag men sen skickar man in den på pokemon sm. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 26 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 (redigerat) hur får man biljetten till farway island? Där man får mew. :unsure: Jag vet att man kan få den utan att ge den till "SM" lr CN Redigerat 3 Juni 2006 av Poké Brendan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 vilket spel??, för om det är gul, blå eler röd å kan man få den för det har jag fått.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 man kan få mew på red, blue, yellow och emerald! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 man kan få mew på red, blue, yellow och emerald! emerald??!! hur då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Old Chart tror jag att den hette. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Old Chart tror jag att den hette. old chart?hur får man den då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Man får Old Sea Chart om man skickar in till CN eller så får man den via NE. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Old Chart tror jag att den hette. Den hette nåt i stil med old sea map. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Kolla lite uppåt och läs vad Jannejan skrev. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 ok. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg