Backspace Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag har fasnat helt och hållet på 3:dje templet! Jag har just kommit dit och jag vet inte var jag ska gå! Jag har fått en nyckel så jag kan gå vidare men då när jag går in i rummet som nyckeln ledde till kommer det hela tiden plattor som dödar mig! Och dörren som finns där är stängd! Snälla HJÄLP MIG! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 DU SKA SLÅ SÖNDER ALLA PLATTOR FÖR ATT ÖPPNA DÖRREN :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 vilket spel snackar ni om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 ZELDA: :D LINK TO THE PAST Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Tack för hjälpen! Nu har jag ett nytt problem! Nämligen bossen! Hur klarar man den egentligen? Det är ju en jätte stor orm som inte verkar går att döda! Vet ni nåt om den? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg