Gäst pong218 Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Hej jag undrar hur man får passet till tåget och kommer till ash? svara snälla :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Gå till Copycat i Saffron city (tror jag) och prata med henne. Gå sen till klubbhuset i Vermilion city och prata med den tjocka ungen med en clefairy docka. När han har gett dig dockan så gå tillbaka till Copycat och ge henne dockan så får du passet. Jag minns inte riktigt hur du kommer till Ash men han finns i Silver cave. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Gå till Copycat i Saffron city (tror jag) och prata med henne. Gå sen till klubbhuset i Vermilion city och prata med den tjocka ungen med en clefairy docka. När han har gett dig dockan så gå tillbaka till Copycat och ge henne dockan så får du passet. Jag minns inte riktigt hur du kommer till Ash men han finns i Silver cave. men ha vältränade pokemon han är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Gå till Copycat i Saffron city (tror jag) och prata med henne. Gå sen till klubbhuset i Vermilion city och prata med den tjocka ungen med en clefairy docka. När han har gett dig dockan så gå tillbaka till Copycat och ge henne dockan så får du passet. Jag minns inte riktigt hur du kommer till Ash men han finns i Silver cave. mmmm, har för mig att han hade en pikachu på lv. 86 eller nåt liknande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 när du har klarat alla 16 gym kan du komma till ash :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Ash har följande pokemon: pikachu level 81 Espeon level 73 Snorlax level 75 (osäker) Venasaur level 75 Charizard level 75 Blastoise level 75 När du har klarat alla gym i kanto ska du gå till prof. Oak han ger dig något pass så att du kan komma till mount silver. Venasaur level 75/77 tror 77 Charizard level 75/77 re Blastoise level 75/77 re Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 tack för hjälpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 det var så lite :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 ingen orsak! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 jag har klarat 16 gym men komer inte dit vad ska jag göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 prata med Oak är allt du behöver göra, förutom att gå/cykla dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 var ligger alla 16 gym fins alla i andra världen eller är det dom i första med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg