Hoppa till innehåll

Pokemon Crystal

Gäst pong218

Rekommendera inlägg

Gå till Copycat i Saffron city (tror jag) och prata med henne. Gå sen till klubbhuset i Vermilion city och prata med den tjocka ungen med en clefairy docka. När han har gett dig dockan så gå tillbaka till Copycat och ge henne dockan så får du passet. Jag minns inte riktigt hur du kommer till Ash men han finns i Silver cave.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå till Copycat i Saffron city (tror jag) och prata med henne. Gå sen till klubbhuset i Vermilion city och prata med den tjocka ungen med en clefairy docka. När han har gett dig dockan så gå tillbaka till Copycat och ge henne dockan så får du passet. Jag minns inte riktigt hur du kommer till Ash men han finns i Silver cave.

men ha vältränade pokemon han är bra
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mmmm, har för mig att han hade en pikachu på lv. 86 eller nåt liknande

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ash har följande pokemon:

pikachu level 81

Espeon level 73

Snorlax level 75 (osäker)

Venasaur level 75

Charizard level 75

Blastoise level 75

När du har klarat alla gym i kanto ska du gå till prof. Oak han ger dig något pass så att du kan komma till mount silver.

Venasaur level 75/77 tror 77

Charizard level 75/77 re

Blastoise level 75/77 re

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...