FireX Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Skrivet 27 Maj 2006 Någon som vet något bra extra knäck jag är 14 år (det står fel i min profil) säg inte tidningsutdelning med s-post eller sdr för det kan jag redan men säg gärna andra såna företag eller lite var man kan sälja tidningar som aftonbladet Citera
Putside Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Skrivet 27 Maj 2006 Klippa gräs ftw! Det är bara sånna jobb som delas ut till undomar these days Citera
Megaklumpen Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Skrivet 27 Maj 2006 extraknäck, tyvärr de e inte jul nu så... XD nee men som Outside sa, gräsklippning, de håller ja på me :D Citera
Putside Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Skrivet 28 Maj 2006 Skapa en hemsida, lägg till reklam för andra sidor och tjäna en hacka. Du kan också skapa hemsidor till andra. Men jag är osäker om man inte måste vara 18 för att driva sånna här affärer Citera
Simpsons Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Skrivet 28 Maj 2006 Man kan iaf tjäna ganska mycket på att göra hemsidor. Citera
Dretskit Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Skrivet 28 Maj 2006 Jag känner en som gör lite hemsidor åt några men jag vet inte vad han tjänar på det Citera
Autobahn Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Skrivet 30 Maj 2006 Sommarjobb.se har en del spännande jobb som du kan checka in. Jag försöker hitta jobb där, men det finns inte några lämpliga sommarjobb för min åldersgrupp. Men för dig så går det säkert ;). Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.