Mighty Adam Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Skrivet 27 Maj 2006 det ser rätt kul ut, är det kul? ska jag köpa det eller några snygga Convert All Star skor? vad tycker ni. :lol:
mariodog Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Skrivet 27 Maj 2006 det ser rätt kul ut, är det kul? ska jag köpa det eller några snygga Convert All Star skor? vad tycker ni. :lol: acww acww acww
Mighty Adam Skrivet 27 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 27 Maj 2006 det ser rätt kul ut, är det kul? ska jag köpa det eller några snygga Convert All Star skor? vad tycker ni. :lol: okej :) ja ska tänka på saken :rolleyes:
Mighty Adam Skrivet 28 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 28 Maj 2006 (redigerat) aaa det ska du haha okej nu har ja köpt animal crossing! för 300 kr på tradera.com!! jag är super nöjd att ja tog de istället för ett par gamla skor som e dubbelt så dyra :cool: synd bara att spelet är det sämsta jag någonsin spelat......... finns inget å göra på de ska sälja Redigerat 2 Juni 2006 av Mighty Adam
EtsukoSama Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 Du skrev "convert" visst menar du converse? p.s. Jag har 3par Converse och Ac:Ww
Rekommendera inlägg