Gäst Radicus Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) Har ranken någon betydelse? (Hur bra en viss person är) Jag har sett massvis med personer som bara gör trådar och postar onödiga inlägg. Är ranken något att sträva efter verkligen? Jag tolkar det som desto högre rank man har, desto mer respekt får man. Det är inte acceptabelt, Admin & moderatorer borde utdela flera varningar. Visserligen kanske om man har en hög rank-nivå vet man mer om reglerna & fuska.se men vissa får ju bara för mycket uppmärksamhet. Frågen lyder : Vad tycker ni om detta att ranken betyder alldeles för mycket? Det kanske ändrar någons uppfattning av en viss person, det kanske gör ens mun flummig och skriker "noob"! över hela rummet hemma. Jag har både negativa & positiva uppfattningar om ranken. Detta borde moderatorerna göra : *Fler varningar utdelade för onödiga inlägg. (off-topic också) *Fler varningar för onödiga skapade trådar som ni moderatorer skulle nekat. Har också sett att vissa personer skriver i trådar som handlar om spel utan aning vad spelet handlar om. Det kanske är så att de vet, men de borde skriva något mer upplysande och mer intressant att läsa än detta : Jag har klarat allt i spelet! Gå gärna inte off-topic så tråden blir låst, detta gäller ett trevligt forums öde. Följ också alla fuska.se's regler, kolla också om du vill igenom alla sidor och följ den spännande diskussionen. Redigerat 29 Maj 2006 av FuzioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Jag tycker lika som du,destomer FuskaRank man får destomer respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Det är bara småungar som skriver i sånna trådar för att öka på ranken, det vet man för att de har så lite ;) Ju mer rank = destomer respekt ska personen få eftersom att den har vart här länge och vet hur man gör. Känns som att bara de som inte har särskilt hög rank bryr sig om detta :/ Och what's the big deal ? Det är ju bara ett sätt för Admin att få få ett aktivare forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Det är som jämnställdhet. De med låg rank skall försöka jämna sig med de med hög rank. Det är inte acceptabelt förstår du väl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Det är ju orättvist jag kanske ALDRIG skriver nå mer i det här forumet om det ska va så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Men är det så många som bryr sig om ranken då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Ja det verkar så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Ja, jag tror det är väldigt många som kommer delta i diskusionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Bara yngre, vad jag vet. SPAM SPAM SPAM!!! Måsteee bliiii übeeer fuskaaare! SPAM SPAM! ONÖDIGT INLÄGG! SPAM SPAM Själv skiter jag i den helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Skriv inte då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Men tycker du inte moderatorerna borde utdela mer varningar för att få ett trevligare forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Skriv inte då! Varför då?Får jag inte delta i diskussion eller? Vaa? VAA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.