Iqaros Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Om alla håller sig till reglerna får vi ett trevligt forum.Pungt slut.Men om man säger förlåt för ett tokigt inlägg ska man väll inte få nån varning!? Så det du menar är att om man spammat sönder forumet och sedan säger förlåt så slipper man undan? Föresten, du påstår att om alla sköter sig så blir detta ett trevligt forum, men varför tror du då att admin skaffade Moderatorer? I varenda forum så finns det en sort av männsikor som inte står ut med ett trevligt forum utan spammar så därför börjar de att spamma. Dock så finns det folk som spammar därför att de inte vet om reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Jag skrev INLÄGG kan du fatta det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Ska man skriva inlägg som bryter mot t.ex. §1.1 och inte få varning bara för att man säger förlåt? Bland det dummaste jag läst på denna sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 (redigerat) Coolen, uppenbarligen använde du inte "hjälp" funktionen eller kollade inte igenom vad han skrev två gånger. Enda sättet för att spamma är att skriva ett inlägg. Redigerat 3 Juni 2006 av FuzioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Asså ingen fattar någonting.Jag menar att man gör inlägg man inte menar hoppas ni fattar lite bättre nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Ingen fattar någonting om vad du menar med "inlägg"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Coolen: Vad fasen pratar du om? Jag tycker i alla fall att rankingen inte har någon som helst betydelse fast man vill ju inte vara nykomling... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Ranken har ingen betydelse för vissa, men andra kan ta det rätt allvarligt. Ranken är något vi alla skall inte sträva efter, bara ibland då man söker efter en högre status. Kan också visa hur länge man har varit medlem, oftast brukar de som varit länge här på fuska.se vara rätt duktiga på att visa hur man skall bete sig, såsom rättstavning mm. Men jag håller till fullgodo med dig FuzioN, att andra förtjänar inte så mycket respekt av alla personer. Trots allt är alla lika mycket värda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.