Hoppa till innehåll

Ranken


Gäst Radicus

Rekommendera inlägg

Men tycker du inte moderatorerna borde utdela mer varningar för att få ett trevligare forum?

 

Det blir så opersonligt och alvarligt när varningar delas ut. Man lär inte känna någon. Tacka vet jag Oztown och Gangstaz där man får veta lite om varann ! Redigerat av outside enemy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Dark_Zebra

Katten:Du skirver ju att du spamar men on topic nu.FuzioN:Ja det tycker jag också dom borde bli lite mer aktiva.

Redigerat av Coolen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Det blir trevligare utan rank, men fuska.se bör hålla traditionen kvar med rank, det gör detta forumet speciellt.

 

* Outside Enemy, har försökt att förstå vad du menar, du behöver inte säga att jag är dryg för det vet alla redan... kan du förklara ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det jag menar är att jag tycker inte att det behövs dela ut flera varningar eftersom att de som spammar ändå blir varnade.

Allt käns så jobbigt då man måste tänka sig för innan man skriver nått.

Därför är jag glad att jag är med i de andra gruppforumen där man får prata lite fritt och lära känna hur de andra är eftersom att man inte riskerar at åka på en varning så lätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Nej, man vill ju veta vilken rank någon har utan bekymmer att börja söka i någons profil.

 

* Outside Enemy, jag snyftade inte på spamm, snarare onödiga inlägg.

Men jag förstår vad du menar...

Redigerat av FuzioN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...