Putside Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) Men tycker du inte moderatorerna borde utdela mer varningar för att få ett trevligare forum? Det blir så opersonligt och alvarligt när varningar delas ut. Man lär inte känna någon. Tacka vet jag Oztown och Gangstaz där man får veta lite om varann ! Redigerat 27 Maj 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) Katten:Du skirver ju att du spamar men on topic nu.FuzioN:Ja det tycker jag också dom borde bli lite mer aktiva. Redigerat 27 Maj 2006 av Coolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Varför skall man känna någon när någon helt annan person delar ut en varning? Kanske jag inte förstod riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Man kan ju anmäla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Tydligen inte, i den andra gruppforumen får man snacka lite fritt och allt blir mycket roligare. Dock får man ingen rank där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Varför då,det borde det bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Det blir trevligare utan rank, men fuska.se bör hålla traditionen kvar med rank, det gör detta forumet speciellt. * Outside Enemy, har försökt att förstå vad du menar, du behöver inte säga att jag är dryg för det vet alla redan... kan du förklara ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Man kan ju sätta in ranken där man läser andras profil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Det jag menar är att jag tycker inte att det behövs dela ut flera varningar eftersom att de som spammar ändå blir varnade. Allt käns så jobbigt då man måste tänka sig för innan man skriver nått. Därför är jag glad att jag är med i de andra gruppforumen där man får prata lite fritt och lära känna hur de andra är eftersom att man inte riskerar at åka på en varning så lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) Nej, man vill ju veta vilken rank någon har utan bekymmer att börja söka i någons profil. * Outside Enemy, jag snyftade inte på spamm, snarare onödiga inlägg. Men jag förstår vad du menar... Redigerat 27 Maj 2006 av FuzioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Okej då får vi lösa det på ett annat vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Snyftade ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.