Gäst Radicus Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Var Puyol spansk? Det visste jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 MeH, såga stornationerna! Tror inte Brassarna vinner i år.. Smånationer, förvåna! Gör som Grekland gjorde i EM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Som Grekland gjorde i EM, skrällde stort. Men sedan direkt efter EM var det kvalificering matcher till VM, där dem förlorade mot Albanien med 0-2. :unsure: *Fniss... Men nej, Brassarna är överlägsna i år och har aldrig varit så här bra. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Just lärt dig använda olika färger? :o --- Varför skulle inte ett annat lag kunna skrälla i VM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Portugal tror jag tyvärr inte det kommer gå lika bra för i år. Även om dom är mitt favoritlag. Fast med Deco i form så kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 *ScrapCat, Lärde mig det för längesedan... Kanske Japan eller USA skräller? Amerika har en väldigt bred & bra trupp med sig till VM, Japan...bara en tanke jag fick nyligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Glöm inte Sydkorea! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Tror inte det inträffar samma sak som hände VM 2002... SydKorea kom på fjärdeplats, det var verkligen skräll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 30 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Asiatiska lag ser väldigt starka i år, Iran, Japan, Sydkorea är det största och absolut bäst teknikmässigt i Asien. Att Brasilien skulle vinna VM skulle inte förvåna mig alls med tanke på deras otroligt starka trupp som även spelar för att ha roligt. Ronaldinho lägger upp bollarna till några av de anfallarna som avslutar bäst vilket är Ronaldo och Adriano. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Jag tror på Brasilien för de har den bredaste truppen från backlinjen till forwardarna. De har även de bästa samspelet mellan alla i laget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Angola har visat sig vara väldigt överlägsna i varje kval-match, skrällar i VM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Angola har sett riktigt bra ut ja. Hoppas att Spanien lyckas bättre i år också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.