MORAD Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 brasilien kan vina men man är inte säker :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Var Puyol spansk? Det visste jag inte. Tryck på Puyol och läs :D men Ukraina kanske kan skrälla vem vet förens efter VM :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 brasilien kan vina men man är inte säker :gitarr: :gitarr: mm jag tror också att dom kan vinna men jag är inte 100% säker än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 99,99% chans att Brasilien vinner hela VM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 1 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Gud vad alla är negativa inför VM, Brasilien har ett av de absolut starkaste lagen, men det finns fortfarande starka konkurrenter som kommer att kämpa in i det sista för VM-pokalen. Argentina och England är enligt mig de största konkurrenterna som Brasilien borde se upp för då Argentina's samspel inom laget samt att flera spelare är bra teknikmässigt, sedan så är även England's breda mittfält och starka backlinje samt deras snabba anfall något om Brasilien borde se upp för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 England är det mest överskattade laget i VM. Bara massa stroppar som t.ex. Beckham. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 1 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Nja, England har flera bra spelare som inte är överskattade alls Hela deras trupp baseras nästan på sådanna spelare, som tex ROoney, Gerrard, Lampard, A.Cole mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Angola har sett riktigt bra ut ja. Hoppas att Spanien lyckas bättre i år också. jag hoppas också att det går bättre för spanien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 mexiko kommer nå kvartfinal men kommer inte längre iran är helt och hålt skit lag portugal c.ranldo kashe leder dem till final men dem kommer inte klara det har en fråga är inte frankrike med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 neej.. shit.. Chile fick ett mål! <_< Står 1 - 1 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 England är det mest överskattade laget i VM. Bara massa stroppar som t.ex. Beckham. David Beckham är bland världens bästa mittfältare, bäst inläggs & passnings tempo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 England är det mest överskattade laget i VM. Bara massa stroppar som t.ex. Beckham. och en fjolla som noprar ögonbrynen pluss att han redan har gjort sina bästa sesonger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.