Backspace Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Jag sitter vid 1 timme tiden men det är faktiskt inte bra att sitta länge vid datan! Man kan bli beroende! :( Citera
incognito Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 De flesta här är redan beroende. Jag sitter inte alla dagar men de dagarna jag gör det så sitter jag max 3 timmar. Citera
Gäst YoTo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Jag sitter dagen lång men är beroende av PS2:an. Citera
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Jag sitter inte så läge vid datorn men vid mitt xbox...12 timmar om det är riktigt illa... Citera
xiaoxiang Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 ijänkligen ska man villa ögonen en kvart efter man har spelat dator i en timme iaf spelar typ 4 timmar om dan även ifall ja bryter mot va ögonen vill. Citera
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Jamen sånt har de skrivit i manualen på spel för att föräldrarna inte ska stämma tillverkarna när deras barn har ont i ögonen efter några dygns spelande Citera
xiaoxiang Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 ja har själv haft ont i ögonen!!! ps inte efter en timme utan efter 5 timmar :D Citera
Gäst YoTo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Det står en timmes spel och en kvart rast (varje timme alltså) om man kolla manualen. Citera
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Jag får lite huvudvärk efter typ 6-7 timmar men aldrig ont i ögonen Citera
Kakanrott Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Har aldrig ont i ögonen heller när man sitter framför datorn men ont i armen kan man få :D Citera
Gäst YoTo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Jag får ont i handen när jag lirar CS för min hand ligger så konstigt på W och det där. Citera
Lon Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 själv sitter jag hela dagen framför datorn NI ÄR SÅ ÄGDA :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.