Backspace Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag sitter vid 1 timme tiden men det är faktiskt inte bra att sitta länge vid datan! Man kan bli beroende! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 De flesta här är redan beroende. Jag sitter inte alla dagar men de dagarna jag gör det så sitter jag max 3 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag sitter dagen lång men är beroende av PS2:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag sitter inte så läge vid datorn men vid mitt xbox...12 timmar om det är riktigt illa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 ijänkligen ska man villa ögonen en kvart efter man har spelat dator i en timme iaf spelar typ 4 timmar om dan även ifall ja bryter mot va ögonen vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jamen sånt har de skrivit i manualen på spel för att föräldrarna inte ska stämma tillverkarna när deras barn har ont i ögonen efter några dygns spelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 ja har själv haft ont i ögonen!!! ps inte efter en timme utan efter 5 timmar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Det står en timmes spel och en kvart rast (varje timme alltså) om man kolla manualen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag får lite huvudvärk efter typ 6-7 timmar men aldrig ont i ögonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Har aldrig ont i ögonen heller när man sitter framför datorn men ont i armen kan man få :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag får ont i handen när jag lirar CS för min hand ligger så konstigt på W och det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 själv sitter jag hela dagen framför datorn NI ÄR SÅ ÄGDA :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.