Hedman Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Sceptile lvl 100 leaf blade, Giga Drain, Slam och Solarbeam Gillar reptiler som ödlor, ormar m.m :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 (redigerat) FORRETRESS!!!!! Redigerat 6 Augusti 2006 av Poké Brendan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 mina favvo är dragonite och hitmontop dom är bäst i mitt team.dom er coola :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Jag vet vad jag har skrivit förrut men min favvo e nu o föralltid Girafarig :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 (redigerat) 1:st Charmander 2:nd Mightyena 3:rd Mew Redigerat 7 Augusti 2006 av link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 totodile är fö jäkla häftig :D hade en totdile lvl 60 eftersom den var söt så ville jag inte utveckla den men detta var ju ett par år sen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 lätt Salamence eller Aggron FFS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Smento Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Kadabra och Rydhon är mina favoriter!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Jag tycker Charizard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 (redigerat) jag älskar legendariska pokemon.. Men Latias och Latios är mina favoriter... Efter dom kommer Mewtwo och Diaruga Redigerat 9 Augusti 2006 av Cryo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Raichu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Ampharos och Sceptile. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg