Enrico1 Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 ska bästla ny data kommer bf 2 funka? Processor | Intel Pentium D940 (3,2GHz / (800MHz / 2*2m cache) Chipset | Intel 975X Minne | 1024MB DualDDR2 667MHz max 4gb Hårddisk | 300GB SATA 7500rpm dvd-läsare 16x grafik kort | ATI Radeon X1900XT 512M DVI AViVO SM3.0 / 3DP: 8300 ljud | Intel highdef audio 7,1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
battle_for_pow Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 ja tror jag annars är det konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enrico1 Skrivet 29 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Det kommer glida fin fint. har ett liknande system. Du kan även spela online med 64 spelare (det högsta som går) med dom det här systemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enrico1 Skrivet 30 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 (redigerat) kommer de funka på högsta grafiken då? Redigerat 30 Maj 2006 av Enrico1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killer Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 online på bf 2 är jätte roligt! Man kan okså spela rankar ok vinna massa sacker fast för de behöver man en pash eller va de hetter den kan du hitta på www.ea.com ok laddar ner den på din dator de tar ungefär 2 tim men de funkar! sedan går du in på bf 2 ok sedan på multiplayer ok välj rankar så kommer de upp ca 7000 servar :P :visslar: B) :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 ja köpte Bf 2 sen skulle jag spela på internet jag klickade på uppdatera lista..då kommer det upp 2 servrar! Då undrade jag vafan..så ja klicka på fiilter servers ock av kryssade rutan visa endast servrar men samma version då kom det upp typ 300 hundra server men dom va röda..för jag hade inte samma version..vart kan jag ladda ner den senaste versionen? Plz Help! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 ja köpte Bf 2 sen skulle jag spela på internet jag klickade på uppdatera lista..då kommer det upp 2 servrar! Då undrade jag vafan..så ja klicka på fiilter servers ock av kryssade rutan visa endast servrar men samma version då kom det upp typ 300 hundra server men dom va röda..för jag hade inte samma version..vart kan jag ladda ner den senaste versionen? Plz Help! har du testat att söka på google, annars kanske ea.com/se funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 (redigerat) Eller så går ni bara in på den svenska Bf2 sidan http://www.bf2.se/ Redigerat 6 September 2006 av Nemerlon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Det kommer lätt funka om du har otur så KANSKE de kommer lagga lite om du har högsta grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 nejdå de kommer inte lagga. de kommer flyta på fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Är väll en hyffsad speldator. Bra grafikkort etc, det enda är väll processorn som är lite utdaterad. Killer - och stavas inte ok..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.