Hoppa till innehåll

Battlefield 2

Enrico1

Rekommendera inlägg

ska bästla ny data kommer bf 2 funka?

Processor | Intel Pentium D940 (3,2GHz / (800MHz / 2*2m cache)

Chipset | Intel 975X

Minne | 1024MB DualDDR2 667MHz max 4gb

Hårddisk | 300GB SATA 7500rpm

dvd-läsare 16x

grafik kort | ATI Radeon X1900XT 512M DVI AViVO SM3.0 / 3DP: 8300

ljud | Intel highdef audio 7,1

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 månader senare...

online på bf 2 är jätte roligt! Man kan okså spela rankar ok vinna massa sacker fast för de behöver man en pash eller va de hetter den kan du hitta på www.ea.com ok laddar ner den på din dator de tar ungefär 2 tim men de funkar! sedan går du in på bf 2 ok sedan på multiplayer ok välj rankar så kommer de upp ca 7000 servar :P :visslar: B) :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Pcplayer

ja köpte Bf 2 sen skulle jag spela på internet jag klickade på uppdatera lista..då kommer det upp 2 servrar! Då undrade jag vafan..så ja klicka på fiilter servers ock av kryssade rutan visa endast servrar men samma version då kom det upp typ 300 hundra server men dom va röda..för jag hade inte samma version..vart kan jag ladda ner den senaste versionen? Plz Help!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja köpte Bf 2 sen skulle jag spela på internet jag klickade på uppdatera lista..då kommer det upp 2 servrar! Då undrade jag vafan..så ja klicka på fiilter servers ock av kryssade rutan visa endast servrar men samma version då kom det upp typ 300 hundra server men dom va röda..för jag hade inte samma version..vart kan jag ladda ner den senaste versionen? Plz Help!

har du testat att söka på google, annars kanske ea.com/se funkar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...