Nabosi Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 fråga vad ni vill om Animal crossing wild world och jag svara så bra jag kan...:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 fråga vad ni vill om Animal crossing wild world och jag svara så bra jag kan...:D finns det något kod fusk till de! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 vad ska jag ha yxan till? den fäller ju bara träd och då e den onödig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 31 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 det ända man kan fuska med är att hacka spelet och det är inte spelielt lätt... qxe finns bara mäjlig heten att hugga träd med.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 det ända man kan fuska med är att hacka spelet och det är inte spelielt lätt... qxe finns bara mäjlig heten att hugga träd med.. :( joo jag kan hacka spelet det e skiit enkelt om man använder sina java och c++ kunskaper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 31 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 skulle du kunna fixa 1mille åt mig då??;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 man får inte göra sånna här trådar! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 1 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 (redigerat) men jag kan svara på alla frågor som du ställer vad är det för fel på det?? Redigerat 1 Juni 2006 av system_kill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 fråga vad ni vill om Animal crossing wild world och jag svara så bra jag kan...:D varför kan ja inte handla i toms affär? det står bara "i dont sell to employees" typ, hur kan jag köpa saker av han?? och hur får jag pengar av han, jag har leverarat as många varor men får inte nån lön lixom...... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 1 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 du måste bli klar med updragen du har hos han innan du kan köpa något Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 (redigerat) du måste bli klar med updragen du har hos han innan du kan köpa något nu fattar ja inte hur man ska få ihop pengar till den där nook, för de finns inga blommor kvar på marken å sälja och när man gör ärenden åt folk så får man ju ändå inte betalt, man får typ bara nått skit å ha i huset Redigerat 1 Juni 2006 av Mighty Adam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 1 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 men du kan altid sälja frukter på träden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg