Hoppa till innehåll

Ac Ww-forum


Rekommendera inlägg

men du kan altid sälja frukter på träden

 

var säljer jag dom????

 

asså vad är det för mening egentligen med acww, man kan inte göra nått!!

 

ja bara går runt där å samlar frukter (fast nu e dom inte kvar på träden, dom tog slut idag??) och ingen av ens grannar vill att man ska gå ärenden längre. vad går spelet ut på lixom, man ska samla pengar för å betala hyra för ett hus man inte ens behöver.. ja vill inte ens ha de där huset som står där, å sakerna man ställer där, dom går ju inte å använda när man trycker på a så åker dom direkt in i väskan, va e de för kul med att ha en tv tex om den bara står å dammar å inte ens går å använda, å en elgitarr som kan spela 1 ända ton.. ska de va nå kul spel? NEJ! ska nog sälja det ;) <_< :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men gör som du vill....frukterna växer ut igen äfter ca 3 dar och kör på WI-FI då kan du få en spade och plantera fler träd

 

oki men de e så tråkit att man inte kan göra nått mer än att spara pengar till den där nook, borde finnas nått mer, typ mini spel å adventure mode å sånt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du är medlem på H.A.M tror det var så och där betygsätter dom hur du möblerar i ditt hus.

 

ok men jag har inga möbler och vill inte ha några så de så. ja hatar mitt lilla hus, e aldrig där. orka bry sig om de, ändå as litet, aja nu har ja betalat min skuld men då frågade han om ja ville ha annan färg på taket men de ville ja ej men de gick inte å säga nej så ja fick ta röd........ aja ja fångade massa fiskar som ja fick typ 20.000 för

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

om man vill möta andra spelare värden runt moste man ha wi-fi, annars kan man möta kompisar som är max 10 meter ifrån dej med din DS.

 

jag vat ett sätt att hacka spelet men jag har aldrig provat det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...