Mighty Adam Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 men du kan altid sälja frukter på träden var säljer jag dom???? asså vad är det för mening egentligen med acww, man kan inte göra nått!! ja bara går runt där å samlar frukter (fast nu e dom inte kvar på träden, dom tog slut idag??) och ingen av ens grannar vill att man ska gå ärenden längre. vad går spelet ut på lixom, man ska samla pengar för å betala hyra för ett hus man inte ens behöver.. ja vill inte ens ha de där huset som står där, å sakerna man ställer där, dom går ju inte å använda när man trycker på a så åker dom direkt in i väskan, va e de för kul med att ha en tv tex om den bara står å dammar å inte ens går å använda, å en elgitarr som kan spela 1 ända ton.. ska de va nå kul spel? NEJ! ska nog sälja det ;) <_< :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 1 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 men gör som du vill....frukterna växer ut igen äfter ca 3 dar och kör på WI-FI då kan du få en spade och plantera fler träd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 men gör som du vill....frukterna växer ut igen äfter ca 3 dar och kör på WI-FI då kan du få en spade och plantera fler träd oki men de e så tråkit att man inte kan göra nått mer än att spara pengar till den där nook, borde finnas nått mer, typ mini spel å adventure mode å sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 2 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 du är medlem på H.A.M tror det var så och där betygsätter dom hur du möblerar i ditt hus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 du är medlem på H.A.M tror det var så och där betygsätter dom hur du möblerar i ditt hus. ok men jag har inga möbler och vill inte ha några så de så. ja hatar mitt lilla hus, e aldrig där. orka bry sig om de, ändå as litet, aja nu har ja betalat min skuld men då frågade han om ja ville ha annan färg på taket men de ville ja ej men de gick inte å säga nej så ja fick ta röd........ aja ja fångade massa fiskar som ja fick typ 20.000 för Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 2 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 det var bra...men du kommer få en ny skuld sen...och du får ett större hus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 det var bra...men du kommer få en ny skuld sen...och du får ett större hus ok suck, ja hatar de där huset, vill inte ens ha det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 2 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 men du får sälja det om du vill jag hindrar inte dig...det är ditt eget beslut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 (redigerat) måste man ha wi fi för att köra där inte det spelet?är det mest för småbarn eller är det kul för alla åldrar? Redigerat 25 Juni 2006 av xingfu150 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 om man vill möta andra spelare värden runt moste man ha wi-fi, annars kan man möta kompisar som är max 10 meter ifrån dej med din DS. jag vat ett sätt att hacka spelet men jag har aldrig provat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg