Kakanrott Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 (redigerat) Slog till en kille idag så han började blöda näsblod :( nä men jag skämtar men vi har många bråkstakar i min klass är ganska bråkig själv hamnar ofta i bråk på skolan... Redigerat 6 Februari 2004 av Kakanrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Slog till en kille idag så han började blöda näsblod :( nä men jag skämtar men vi har många bråkstakar i min klass är ganska bråkig själv hamnar ofta i bråk på skolan... har aldrig blött näsblod :) men råka stuka en hand på en tjej en gång tog bara tag i benet när hon skulle sparka mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Vadå?Jag har fått ögonblod! Af en penna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Ögonblod coolt! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 en kille högg en penna i min arm (en blyarts penna) Började blöda en udd bit fastna i min arm Fett ont!!!! Har ett svart märke där ni mitt blod kunde förgiftas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 påminner om tjejen som satt bakom mig hon hällde riskorn i nacken och vässte pennan bara för att sricka mig med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 påminner om tjejen som satt bakom mig hon hällde riskorn i nacken och vässte pennan bara för att sricka mig med den f*n många är sära dem borde gå i spec klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 TYCKER SÅ <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 (redigerat) Vi har ingen som brukar bråka så mycket.Det är en som heter pontus fast han brukar bara retas ibland! Redigerat 8 Februari 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 (Kenschi @ 06/02-2004 21:39:15) påminner om tjejen som satt bakom mig hon hällde riskorn i nacken och vässte pennan bara för att sricka mig med den f*n många är sära dem borde gå i spec klass specillt hon kan inte fatta hur hon kan ha hoppat över en klas........ Det gör f*n skit ont när någon sticker en med en vässad blyertspenna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 hej har ni några bråk stackar i er skola vi har fett fett fett många av den sortden En kille fick en blåtira :( Synd om han asså men va fett kaxig det var blod på golvet :unsure: Alla elever glodde som f*n! Fett äccckligt fett fett fett :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 då skulle ni vart med på min skola det var två rasister asså mo invandrare då komnågra svenskar och invandrare och sparkade sönder do aaaaaaajjjjj det måste gjort ont asså det sparkade avv käkarna ¨å dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.