Gäst -Snake_bite- Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jag är en av dem farligaste i skolan, fast jag brukar bara slå dem som är razzar och nazzar och dem som retar " Smarta killar ( om ni fattar ) " Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Alla skolor har väl bråkstakar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 ja har inte bråkstakar men retstakar de är f*n jävulen typ :@ :hyperargpade: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 I vår klass har vi inga speciela bråkstakar men 9:orna får man akta sig för Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Tja då är väl min klass väldigt lugn av sig. Finns en tjej som tycker det är kul med slagsmål... brukar räcka att säga till henne en gång så lugnar hon sig... Sen fanns det en mindre trevlig gosse i 8:an, men han slutade. Nästan alla i klassen är emot våld. För min del är det bara bra... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Niorna på vår skola håller jämt på och mäter krafterna med varandra. Det är väl vårkänslorna som börjar komma,,,kärlek,,,,romantik,,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 vi har väll nån irriterande jävel i vår klass men han är schysst ibland :P det är bra att han inte "muckar mig" efter som jag slår ihjäl honom om han gör nåt mot mig! :starkast i klassen: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jaha själv är man muskelberget Nisse och ingen vågar röra mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 nä visst du e ju svagare än hanna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Hela min skola är det fullt med bråkstakar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 lyckost... vår skola är rätt döa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 hej har ni några bråk stackar i er skola vi har fett fett fett många av den sortden En kille fick en blåtira :( Synd om han asså men va fett kaxig det var blod på golvet :unsure: Alla elever glodde som f*n! Fett äccckligt Jadå! Det är några styckna! Det värsta som har hänt i vår skola som jag vet är att det var en som krossade en annans huvud i fönster så han fick åka till sjukhus! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.