(=Sonic=Master=) Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 stackars han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 (redigerat) i min skola finns det massor ,3 i min klass och förra året va det över 100 polisanmälningar som skolan hade anmält till polis. Asså om typ "Egon" slår sönder dig och hotar dig så polisanmäler skolan "Egon" han åt dig. Redigerat 18 Februari 2004 av DoshNak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 det måste va en farlig skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Vår skola e ganska lugn egentligen...men inte efter skolan på kvällen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 I vår skola bråkar bara de minsta barnen. De har börjat att försökt att slå de största barnen. :( :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Finns vissa! En är värsta mobbad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 24 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Turebergs skolan tror jag d är Dem har skit bråk o sånt Dem har typ 10+ väktare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 jag är för det mesta en bråk stake men det värsta som hent mig är att jag blev inputtad i en kant vägg och börja bloda som f*n i huvedet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 25 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 jag är för det mesta en bråk stake men det värsta som hent mig är att jag blev inputtad i en kant vägg och börja bloda som f*n i huvedet!! Usch! ont lr? En kille på gymnasiet i matsalen fick en Yxa i ryggen Det var några som kom in o högg han, min syster gick på den skolan då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Inte så farligt. Ger dom en spark på pungen. Min favorit replik (Bråkstakens replik är B) B - Vad säger du om jag säger att du suger k*k? Jag - Vad säger du om jag säger pungkrossaren? B - Ha! Tror du att du kan slå mej? Jag - Japp! Aj!Aj!Aj!Aj!Aj!Aj!Aj!Aj!Aj!Aj!Aj!Aj!Aj!Aj!Aj!Aj!Aj! *censur* Bråkstaken har en påse med krossade nötter mellan benen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Får ni vara så våldsamma??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Vem bryr sej? Jo, läraren kanske..men nej. men vi är det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.