Hoppa till innehåll

Monster...

flygon

Rekommendera inlägg

• Svar 68
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

FY f*n. jag tror inte på andar. men efter händelsen för 6-7 år sen så kommer inget rubba min lilla tro på övernaturliga saker. mm jag vet att jag redan har postat detta e en debbat tråd men jag postar det här med.

När jag låg och sov. jag vaknade i ett hatsigt ryck . OCh vägg jäveln lyser upp i ett klart sken. och det var ingen bil som körde förbi eller nåt. för då hade jag hört det. i alla fall. vöggen lyser upp. och det vita skenet formar sig till en form av en gestalt och det kommer bara nämre och nämre. sen när den är ty 1 m från mig så poff. borta ;( . jag började grina. Ja vad f*n tror ni man gör då när man e så liten :(.

Sen typ 2-3 år senare så står jag på toa. och borstar tänderna. jag såg absolut ingenting i spegeln. Sen knuffar nån mig så jag tappar tandborsten och tandkrämen så jag ramlar omkull på golvet. och det var ingen där. Kan det ha varit exakt samma spöke? jag vet inte. därimot vet jag att det har bott en annan man här före mig. Detta är sant. OM jag hade kunnat filma det så hade jag visat! men det fanns inga säskilda videokameror då för hemma bruk. och vi hade ingen videokamera. Det var skit läskigt. :cry:

Redigerat av girder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara för att man inte kan komma på någon logisk förklaring betyder inte att det inte finns någon. Påstår inte att du ljuger, bara att det kan finnas andra förklaringar.

jo men t.ex det där när jag ramla på toan. faller ju bara rakt fram av nån anledning. och för att fara så där illa krävs en rejäl knuff.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara för att man inte kan komma på någon logisk förklaring betyder inte att det inte finns någon. Påstår inte att du ljuger, bara att det kan finnas andra förklaringar.

Eftersom du borstade tänderna så förutgår vi ifrån att det var tidigt på morgonen eller sent på kvällen, oavsett vad så lär du ha varit trött, benet kan ha vikit sig, och då kan det kännas som om du blir knuffad. Förvisso kan det göra ont i benet efter. Men eftersom jag inte är du så är det aningen lättare för dig att veta hur det var. Hursomhelst så kan man inbilla sig vissa saker när man är trött och det är hela poängen. Det var iaf. ett försök till att komma på en logisk förklaring.

Kan inte komma på så vidare många fler förklaringar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...