Gäst flin Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Jag spela pokemon gul på gamboy och jag har klarat alla gym utom det sista. När jag går till dörren så står det att det är låst ^^ hur kommer jag in? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Sista? är du säker på att det inte är det sjunde? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 (redigerat) Har du klått Blaine (eldgymledaren)? Om det är han du menar ska du in i det stora huset till vänster och hämta secret key, den är längst in i byggnaden. Redigerat 30 Maj 2006 av jay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 är det typ Blaine du menar? Isåfall så ska du gå in till huset till vänster och hitta en grej som heter secret key, är på samma ställe isåfall. OBS! jag har inte läst igenom så jag vet inte om nån har svarat likadant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 är det typ Blaine du menar? Isåfall så ska du gå in till huset till vänster och hitta en grej som heter secret key, är på samma ställe isåfall. OBS! jag har inte läst igenom så jag vet inte om nån har svarat likadant. japp.rät du måste ha en nyckel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 det åttonde och sista gymet öppnar sig när man har klarat dom andra gymen... ...väl? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Ja, det gör det,tror jag iallafall :unsure: men jag är ganska säker ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 vad bra att alla tror att dom vet :P . känns betrygande. :cry: :cry: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Ja, det gör det,tror jag iallafall :unsure: men jag är ganska säker ;) ja det är sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Är det sant att han tror? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Är det sant att han tror? :P jag tror det :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 så du tror att det är sant att han tror? okey. :o :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg