frogren Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Jag lyssnar på lp dom är så j"vla bra. Bästa låten är nog runaway vilken tycker ni är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Jag lyssnar på LP i bland. Runaway är som sagt den bästa låten. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Jag lyssnar på Linkin Park. Usch, f*n... Runaway är en skitlåt av Linkin Park. Själv tycker jag klassikerna Breaking the habbit & In The End är dom bästa och kommer alltid vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Jag har några kompisar som lyssnar på dem så jag har väl hört dem ibland man jag gillar dem inte så värst mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Jag lyssnar lite på Linkin Park, har väl 7-10 låtar med honom på datorn. Runaway är såklart den bästa låten av dem ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 * Rage, det är ett band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 har lyssnat på dem förut men inte längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Jag lyssnade på dom för några år sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Jag lyssnar på de ibland och de låtar jag har hört med LP är iallafall bra. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Säger precis som FuzioN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzeero Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Ärligt talat så är Bleed it out och Shadow Of The Day best! De låtarna kommer ifrån albumet Minutes to midnight som släpptes 12 maj! :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Yupp Lyssnar på LP blev lite lessen på Nyaste skivan dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.