Sharzor Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Vad ska man göra i klanen? (den stora skillnaden mellan att joina lr inte) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Spedeez, du va ju me på den gamla tiden! Det kommer va som då, fast med mer events, mindre pk, mer events, tex Bronze Wars, Drop party, Dueling turneringar, film inspelning, och en massa massa grejer :D Hoppah: KLICKA HÄR FÅR E REGGA DEJ PÅ FORUMET! Mîhker, om du joinar måste du vara aktiv :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 joinar inte! slutat spela! :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Eller så är det för att du inte fattar hur man reggar sej... Speedez: Sej I'm in, å vi är ett snäpp närme den gamla goda klanen the jumpers :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 jag är med lvl 57 namn-jojijj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Goodie =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 hoppah: spamm eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Jag joinar jag e lv 64.Men kan ni inte endra namnet till typ"The blood spillers" eller not. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 The jumpers vaknar igen! Wieeee! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Jag kan väl vara med. Hoppas inte man måste vara member. Är vid lv 70. Har blivit hackad så jag har bara 2 handed rune sword och en hatt -.- Fick det av en snäll kompis. Men jag hoppas jag blir som förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Jag är lvl 60 nu så jag är officielt med nu=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Meh, kan inte joina :/ clan friend plx? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg