wildwolf Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Får man joina The jumpers Desen ... ?? (Om jag börjar spela igen så klar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Du kollar din combat lv när man ändrar sina stance. typ, när man väljer vad man ska träna för. Defensive, aggressiv, accurete ossv. ok,tackar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Är det member-clan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Är det member-clan? hoppas inte det då har jag joinat i onödan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Så ni vet så kommer jag inte kanske kunna vara med på wilderness times eftersom jag kommer skaffa membervapen osv och det ger ingen effekt i free world. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 skit också jag kan inte vara med jag är i för låg lvl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Devilgirl: of course! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Devilgirl: of course! Tack så mycket ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Är det en member-clan (för 2:a gången)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Nej, värför skulle det vara en member klan? det e ju onödigt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Jag kanske hoppar ur. Mina member items ger ju ingen effekt i free world. Jag hoppar inte ur för skojskull. Jag hoppar ur för en stor anledning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Även om du e member behöver du ju inte va i free Worlds, det finns nog fler members än du i klanen =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg