svenolof Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 (redigerat) finns det nåt sät som e bra att köra nerladdade spel på sin ds har hört om Passcard 2 men jag fatar inte riktigt hur det funkar och vad det är? jag har googlat "men jag e lat och orkar inte blädra igenom allt skit" Redigerat 30 Maj 2006 av lalle_calle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 jag vet ej men det finns andra ställen man kan söka på man ska säkert ha nån kabel till datan och ladda ett ds spel sen lägga in i kortet (gissar bara) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Om du köper den här http://shop.01media.com/sv/info.asp?ProductID=16569 plus Passcard2, mini SD - minneskort, minneskortsläsare så kan du ladda ner spel och lägga in i ditt Ds ;) Allt finns på den där sidan.. det är bara att söka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 1 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 vad är Passcard2 då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 En grej så att man kan köra Nintendo DS spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 §1.3? Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg