ChipZ Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Skrivet 31 Maj 2006 Jag laddade ner en låt och nu kan jag inte lägga till den i mitt iTunes!!!! Det kommer först upp en ruta som det står att den är i wma och att iTunes ska lägga till den och att den koverteras till aac automatiskt. Och sen kommer det upp ett felmeddelande att den inte kan konverteras till aac för att den är skyddad! snälla hjälp mig!!!??? :ph34r: Citera
Autobahn Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Skrivet 31 Maj 2006 Är den skrivskyddad? För att avskrivskydda en fil vänsterklickar du på filen och väljer Egenskaper. Du får då upp en ruta där du kan avskrivskydda filen ;). Annars kan det vara iTunes det är fel, prövat att ominstallera? Citera
ChipZ Skrivet 31 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 31 Maj 2006 Är den skrivskyddad? För att avskrivskydda en fil vänsterklickar du på filen och väljer Egenskaper. Du får då upp en ruta där du kan avskrivskydda filen ;). Annars kan det vara iTunes det är fel, prövat att ominstallera? Det är inte fel på iTunes! men när jag högerklickar på låten och tar egenskaper så funkar det inte än då???!!! jag har tryckt på häv blockering och det har försvunnit men att den är skrivskyddad är inte ikryssad!? h Citera
ludzon Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Skrivet 1 Juni 2006 Gör om den till Mp3 så ska det fungera. :kung: Citera
ChipZ Skrivet 1 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Juni 2006 Gör om den till Mp3 så ska det fungera. :kung: Men hur! Citera
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Skrivet 1 Juni 2006 Finns i iTunes, om det inte fungerar så tror jag det finns ett program som heter "dbampconverter" eller nåt sånt. Citera
ChipZ Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Juni 2006 Finns i iTunes, om det inte fungerar så tror jag det finns ett program som heter "dbampconverter" eller nåt sånt. Men det är ju det som är problemet!!! jag kan inte lägga till den i iTunes för att det är wma format och iTunes inte kan spela det, så iTunes måste konvertera den till aac (eller mp3) för att kunna spela låten. Men det går inte att konvertera den för att det är skyddat wma! men hjälp! jag vill kunna lyssna på den i min iPod Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.