oddy Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 :( Någon som har spelat runescape och har sin gubbe kvar om ni vill så kan ni väl ge den till mej för jag blev hycklad för ett litet tag sen och vill gärna börja spela med en gubbe som har några levler så jag slipper starta på en ny och kämopa mej uppåt igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Ingen ger ju en member! träna själv och betala för membership du kan ju klicka på recover a lost account oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 lol hycklad habbo noob :P gör som mihker sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 De e bara träna som funkar annars kan du testa att köpa för fm så kanske du får en gubbe lv 20 me dåliga stats för dina fm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 glöm det du kan väll träna upp dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Träna upp dig som alla andra gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 jag tror inte att någon GER bort en p2p-gubbe, precis... (hycklad? spelat för mycket habbo?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Jag gav bort en p2p gubbe... men inte till folk jag inte känner.. HAHA kommer ihåg vad medlemen Sas skickade pm till mig det gick så här <<<<< hee manen! du e ju scyst som alla sejjer så kan du ge mig ett member konto!!!!!! <<<<< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 RadiVax, han skickade pm=Privat medelande för att han vill bara prata med dig. Men så kommer du och skvallrar allt han har sagt. Dålig stil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Haha, och? det är ju f*n skrattretande! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 RaDiVaX, du e så schysst som alla sejer, men du ger bara bort P2P acc till utvalda :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 11 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Vetkom inte på vad det heter så jag tog hycklad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg