TheCreed Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 (redigerat) när du har gjort en gubbe på pokémoncrater så välj squirtle och utväckla honom direkt! för han kommer lära sig hydro canon! Träna i en massa gym gradvis. t.ex börja i Brocks gym till lv 30-40 sen kan du ta en tjej med eld pokémon (kommer inte ihåg vad han heter) till lv 81-85 sen kan du ta Blaine till lv 100!! (Jag fick upp min i lv100 på 35min!!!) :cool: Redigerat 4 Juni 2006 av Poké Brendan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 ;) Fel forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Ganska förvirrande men det finns ett forum för Webbspel. Bra tips för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 men för att lära hydro canon kostar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 men för att lära hydro canon kostar! <_< mm det kostar ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 alla pokemon kan lära sig alla attacker man ska bara betalr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 hydro canon lär sig worturtle! Man behöver inte köpa den! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 men alla kan ju ändå lära sig alla tekniker så som eld pokomen kan hydro canon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.