frogren Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Mitt xbox har linkin park, Judas priest, Helloween, absolute move your body 2005......... Vilken slags musik har du på ditt xbox. Det är bara att skriva in det här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Har inte haft någon lust att lägga in så värst många låtar. Har bara lagt in Metallicas album St.Anger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Jag har all min musik på datorn eller skiva. Men jag har ändå lite System of a down, Oasis och Jack Johnson på lådan ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Lite metal som cannibal Corpse, Morbid Angel och Carcass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Musiken som följer med till spelen, har inte lagt in några egna låtar till min Xbox och har inga planer på att göra det heller. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Blandat,hip hop collection och lite snusklåtar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 har inga låtar på xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 finns bara hårdrock på min,enda musiken som jag lyssnar på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 hur får man in musik på xbox? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 man sätter in skivan sen står det copy ta det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 man sätter in skivan sen står det copy ta det.. ok :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 och om den är chippad så är det bara att skicka musiken till boxen från datorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg