0013 Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 En jefligt go låt är: Refused - New Noise Genre: Metal... vettefan vilken slags metal det är Det är hardcore, dock inte det elektroniska hardcoret ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Okej xD En annan svinigt go låt är: Mew - 156 Genre: Indie och en annan Slayer - Angel of Death Genre: Trash Metal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Ja, Slayer är trash metal Marduk - World Funeral Genre: Black metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 och så får man ju inte glömma: Entombed - Night of the Vampire Genre: Metal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Du sa ju att du hatade metal Kanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Det var innan brorsan förklarade vad metal var och visade mig bra metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Allt med In Flames =) Seriöst; har In Flames gjort nån dålig låt!? Genre: Death Metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Okej xD En annan svinigt go låt är: Mew - 156 Genre: Indie och en annan Slayer - Angel of Death Genre: Trash Metal? Thrash. Trash betyder skräp medans thrash betyder typ klå, demolera, ge stryk~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 :/ tänkte det också först, men på last.fm stod det att det var Trash metal har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 * Blizzey, då behöver du inte skriva heller. Iron Maiden - Fear Of The Dark. Genre : Hårdrock. Så j*vla skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Iron Maiden är Heavy Metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Allt med In Flames =) Seriöst; har In Flames gjort nån dålig låt!? Genre: Death Metal Ja, det nya materialet är inte så bra tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.