shacti Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Du missade visst poängen, jag har inget emot att se dem. Bara det att jag inte sitter och lirar såna här spel för att se dem. Got it? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Varför bryr du dig då. Om folk vill se det ska det få finnas. Man kan inte anpassa allt för de yngre. Fuska ska vara en "mogen" sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 (redigerat) Vet inte riktigt... Mogen, ha. Hur mogen är den här sidan egentligen? Inte speciellt om du frågar mig. Jag ger f*n i vad det finns för spel, jag ifrågasatte bara er som spelar dem. Redigerat 10 Juni 2006 av shacti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Fuska är en mogen sida, men vissa medlemmar är inte det. Vad är det för fel på spelet, att en kille skriver så skrämmer mig lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Varför skrämmer det dig? Var du så naiv att du trodde världen såg ut precis som du förväntat dig? Är du rädd för folk som inte håller med massan? Men allvarligt, du tycker alltså att typ nioåringar ska sitta och köra det där? Man kan ine förvänta sig ansvar av barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Det är vissa som tar illa upp. Jag upprepar: sidan bör anpassas efter sina medlemmar; om man många här är unga bör även spelen ha lämpliga "åldergränser". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Is It Silicon turnering någon? :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Bättre spel får man leta efter ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Varför skrämmer det dig? Var du så naiv att du trodde världen såg ut precis som du förväntat dig? Är du rädd för folk som inte håller med massan? Men allvarligt, du tycker alltså att typ nioåringar ska sitta och köra det där? Man kan ine förvänta sig ansvar av barn. Nej, jag bryr mig inte om de spelar, men visst får det göra det. Men, om de tar illa upp så ska inte fuska anpassa sig till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 "Att det är ens eget ansvar att man spelar" alltså "man blir inte tvingad" är struntprat, det finns yngre som inte förstår. Jag tror nog att i princip alla på detta forum vet vad "Play" betyder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Just det! Play = Spela xD Men som sagt, man behöver inte spela det om man inte vill. Om någon vill spela det kan den göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Som många sagt.. ingen tvingar dej.. Allt mer anpassas sidor efter de yngre.. Jag själv tycker de är dåligt att alla sidor anpassas efter de yngre, sidorna blir tråkiga ovs.. Inte för att ja sitter å spelar sånna spel hela tiden.. Om man ska anpassa efter medlemarna så får man sätta åldersgräns på spelen som yngre inte ska spela.. eller så kan de yngre hoppa över dom spelen och köra andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.