Dolphin Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Sådana spel ska inte tas bort de ska ligga under en egen sektion. Typ vuxenspel, sedan står det en text om att det är 18+, skyll er själva om ni blir negativt påverkade eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Tyclker fuska.se borde införa nånting i stil med att man måste ange vilket år man födde och med hjälp av det så får man inte spela "bröst-spelet" om man inte är 18 elr äldre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Tyclker fuska.se borde införa nånting i stil med att man måste ange vilket år man födde och med hjälp av det så får man inte spela "bröst-spelet" om man inte är 18 elr äldre :P Men det finns ju betydligt yngre forumiter som faktiskt vill spela sånna spel, om man däremot inte vill så bör man hålla sig på avstånd då namnet på spelet anger vilket sorts spel det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Seriöst... 18år? Löjligt med gränser. Alla ska få spela om de vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Nej alla ska inte få spela vad dom vill. Åldersgränserna finns inte bara för att irritera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Nej alla ska inte få spela vad dom vill. Åldersgränserna finns inte bara för att irritera. Joo du gör dem ju <_< Skit sak samma, småungarna kan la få spela om dm vill, de e ju deras val å gå in på spelat å spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 eller så kan vi ju lägga alla spel i olika kategorier, och med porrspel som en. Då kanske fuska.se får lite mer sponsorer. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 OH MY ....... GOD kunde ingen har varnat mig för länken!!!! Jag tryckte på den när min mamma var här och städade!!!! Jag får nu inte spela data i en vecka nU!!!! Min mamma betrakata denna hemsida som ett P...r spel!!!!!!! Admin visste du något om det här och du brydde dig inte eller så tyckte du att spelet var okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Hittar ni sådanna spel så maila namn och en liten beskrivning kring det hela till [email protected] för bedömning. Då det finns ett flertalet unga besökare så kommer dessa spel att tas bort. Admin har talat. Alla har olika uppfattning om porrspel. Men det finns ingen anledning att diskutera om de spelen då de kommer att tas bort om man gör som Admin säger. Anmäler, tråden har fått sitt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.