Sidney Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Ska jag välja att bli Jedi Guardin Class, Jedi Consular Class eller Jedi Sentinel Class? Vad tycker du?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Ska jag välja att bli Jedi Guardin Class, Jedi Consular Class eller Jedi Sentinel Class? Vad tycker du?!! GUARDIAN OWNS asså ta guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Alla är bra, ingen är "bättre" än dom andra. Gäller bara att hitta taktikerna. Läs lite vad dom ger per level. Har för mig att Guardian get 8 healt och 4 forcepoints, sedan ska något ge 6 health och forcepoints och något ska ge 8 forcepoints och 4 healt. Något sådant va det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Jedi Guardin Class Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Guardian- Krigare Senitel- Gott och blandat Coulsar- Fredlig kraftkille Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Okej, jag völjer Jedi Guardin Class. Hur får man 2 lasersvärd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Man equipar ett extra i andra handen. Eller hur man får tag i dom? Du kommer möta några andra snubbar med ljussablar. Dom kommer tappa några du kan ta dom, och om du vill nyta färg på dom genom att byta kristall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.