Hoppa till innehåll

Sims 2 Skins?


Rekommendera inlägg

Jag har förgäves letat runt i flera veckor efter en BRA och LÄTTLÄST guide i hur man lägger in nerladdade sims skins i spelet.

 

Jag vet vart man lägger dem osv.. men jag vet bara inte hur man kan öppna dem i spelet och kan sätta fast dem på simmar. Kan någon försöka förklara för mig exakt vad jag måste göra för att få en nerladdad skin på min sim :P

 

 

Tack på förhand :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag har förgäves letat runt i flera veckor efter en BRA och LÄTTLÄST guide i hur man lägger in nerladdade sims skins i spelet.

 

Jag vet vart man lägger dem osv.. men jag vet bara inte hur man kan öppna dem i spelet och kan sätta fast dem på simmar. Kan någon försöka förklara för mig exakt vad jag måste göra för att få en nerladdad skin på min sim  :P

 

 

Tack på förhand  :evil:

 

men det går inte för mej heller hag tror att man måste ladda ner filer och sånt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så här gör man:

 

Öppna C:\Documents and Settings\Ditt användarnamn\Mina dokument\EA Games\The Sims 2\Downloads.

Minimera det fönstret och gå in på en sida du vill ladda ner från.

Klicka på dowload eller vad det nu står vid den produkt du vill ladda hem. Ett fönster kommner att komma upp där datorn frågar om du vill spara eller öppna filen. Klicka på öppna för att öppna i något Zip-program. Då kommer alla filer som du vill ladda ner visas. Om det är en package-fil så ska du dra den till dowloadsmappen. Är det en File Sims2Skin eller någon annan sorts fil så dubbelklickar nu på den; då installerar den sig automatiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så här gör man:

 

Öppna C:\Documents and Settings\Ditt användarnamn\Mina dokument\EA Games\The Sims 2\Downloads.

Minimera det fönstret och gå in på en sida du vill ladda ner från.

Klicka på dowload eller vad det nu står vid den produkt du vill ladda hem. Ett fönster kommner att komma upp där datorn frågar om du vill spara eller öppna filen. Klicka på öppna för att öppna i något Zip-program. Då kommer alla filer som du vill ladda ner visas. Om det är en package-fil så ska du dra den till dowloadsmappen. Är det en File Sims2Skin eller någon annan sorts fil så dubbelklickar nu på den; då installerar den sig automatiskt.

 

Okej vad bar nu vet jag det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst FlikkanMedNamnetKajsa

Jag har förgäves letat runt i flera veckor efter en BRA och LÄTTLÄST guide i hur man lägger in nerladdade sims skins i spelet.

 

Jag vet vart man lägger dem osv.. men jag vet bara inte hur man kan öppna dem i spelet och kan sätta fast dem på simmar. Kan någon försöka förklara för mig exakt vad jag måste göra för att få en nerladdad skin på min sim  :P

 

 

Tack på förhand  :evil:

 

 

Vad är skins? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså om man inte kan öppna det i spelet och liksom spela med det så kolla på spelinställningar(3 prickarna i menyn) där kanske man måste trycka på att det ska visas eget innehåll! Det var jag tvungen att göra. Jag använder inte mina nerladdade saker hela tiden för det är lätt att spelet kan bli segt och hackigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...