pho Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 (redigerat) Marjus. Ett tips. Vill du bli av med gammla skruttet. Börja smöra för din morsa eller farsa. Städa ditt rum, kanske deras. Så kanske dem köper en bättre mobil. mm jag gör det men jag ska också få en dator i slutet av sommarlovet som jag har vart lovad i ungefär 2 år... Och jag tror inte dom har råd att köpa dator och en mobil, så jag får nog göra sommarjobb. Svara gärna i min tråd om sommarjobb! TRYCK FÖR LÄNK! Redigerat 15 Juli 2006 av marjus återkomst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop eye Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Har en Sony Ericsson W810i var lite besviken med över den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Jag har en Sony Ericsson K750i med trasig display. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Har en Sony Ericsson W810i var lite besviken med över den. Varför är du det? :blink: den är ju bra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 har precis fått min. det är en nokia iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Har k750i Ska sköpa W810i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.