ShitBreakSean Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 absolut, Bush var bäst, mitt i prick.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Eddie Murphy, lätt... Och han i Mr Bean, Rowan Atkinson :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Vem tycker du är roligast av alla de människor som finns här på vår jord. Oftast så är det ju tv'n eller data'n som gör så att man hittar rätt. Mina favvosar är nog Jim Carrey - Medverkar i många humorfilmer som t.ex. Dum Dummare och Mina, jag & Irene Dave Chappelle - Har en egen tv-serie som blandar ståupp-komik och roliga sketcher. Chriss Tucker - Rolig kille som medverkar i filmer som Rush Hour och Money Talks. Känneteckans bäst för sin pipiga röst. Nu är det din tur att avslöja Jim Carrey är riktigt skön, men här kommer min lista. Chris Farley - Kungen av komedi, även roligare än Jim Carrey & Dave Chapelle. (Medverkar i Almost Heroes, Black Sheep & Beverly Hills Ninja) Dave Chappele har en väldigt rolig talk-show men det gör inte honom till den roligaste enligt mig. Vad fick du Chriss Tucker ifrån, han är värsta "WannaBe Chris Rock"! Faktum är att nästan alla roliga typer, började som stå-upp komiker på MTV. Kommer ihåg enormt många avsnitt av Saturday Night Live, där bland annat Jim Carrey & Chris Farley startade sin karriär. Har fått fribiljetter till en av dessa shower och det var sannerligen en av de roligaste uppleverserna i livet. (Min kusin jobbar på MTV i America) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Saturday Night Live går på NBC i Usa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 De avsnitten har slutat nu i Sverige, för 1-2 år sedan tror jag det gick på TV4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Adam sandler Jim carrey Robet Gustafsson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Jim carey, Guggo å Mellanmjölk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Jim Carrey,Robert Gustavsson och Eddy Murphy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Robert Gustafsson :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Rowan Atkinson Dave Chapelle Leslie Nielsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Rowan Atkinson (Mr Bean) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg