Gäst Dark_Zebra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Då behöver du inte skriva :angry: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 jopp... det hände igår att jag blev träffad av ett blått sakl utan att bli omkulvält! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Jaha... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 jag var etta och ett blått skal bara åkte förbi mej.. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 (redigerat) Om du fick ett rött skal precis var det ingen bugg,men det har hänt mig några gånger också. Föresten Idag när jag körde Block Fort(Baloon Battle)så kom Dry Bones farande med en hel upplåst ballong och en halv upplåst ballong :blink: (jag tänkte sno den med en "svamp" men jag missade Dry Bones när jag andvände den :( )! Redigerat 15 Juli 2006 av Coolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 (redigerat) [Edit]Dubbel inlägg! Redigerat 15 Juli 2006 av Coolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg