ShitBreakSean Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Skrivet 3 Juni 2006 Vet inte om den är tråden hör hemma här, men men, någon som vet hur man "tar bort" sin Lunar?? om det går vill säga, men det borde det ju göra... Tack på förhand :medieval: Citera
Dretskit Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Skrivet 3 Juni 2006 Går inte den bort om man inte loggar in på ett tag? Det gjorde min iallafall men det var för 5-6 år sedan eller något Citera
ShitBreakSean Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Juni 2006 Ja, jo, jag har hört det också, men jag vill ha bort den nu Citera
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Skrivet 3 Juni 2006 skicka mail till bossen på lunar och fråga. Citera
ShitBreakSean Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Juni 2006 jag får ta och göra det... Citera
Putside Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Skrivet 3 Juni 2006 nej, du går in på egna inställningar ( elr vad det nu heter ) och klickar på "ta bort mig" Citera
ShitBreakSean Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Juni 2006 (redigerat) där var det ja, tack för hjälpen lås tråden, allt fixat nu. Redigerat 3 Juni 2006 av ShitBreakSean Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.