nintendo_ds_adam Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Jag kommer inte igenom dörrarna som det lyser rött runt vart finns vapnet till dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Du får den när du besöker Arcterra för andra gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Du får den när du besöker Arcterra för andra gången. ja hatar metroid spel dom e så j*vla svåra, metroid har ja inte spelat på 3 år de har bara legat där för ja kommer ingenstans, ståringenstans på kartan vart man ska. ingen sån där blå grej som förut nepp...... så hunters ska ja ej skaffa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Och vem frågade dig om du skulle skaffa hunters? Kolla på google om du behöver walkthruoghs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 (redigerat) Och vem frågade dig om du skulle skaffa hunters? Kolla på google om du behöver walkthruoghs ja men problemet är att jag inte vet var jag är i prime.. förresten brunhilde, har du en son och du e 14??? de står ju i din presentation "bla bla bla är min son" ??? :huh: Redigerat 4 Juni 2006 av Mighty Adam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendo_ds_adam Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Var på banan finns den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 metroid spel dom e så j*vla svåra AKA: Riktiga spel/Så som spel ska vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 metroid spel dom e så j*vla svåra nä metroid spel e omöjliga, ja har total fastnat. å vet inte var ja ligger när ja ska kolla i en guide. så de e synd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Metroid nybörjare borde börja med Metroid Fusion. Skitlätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Metroid nybörjare borde börja med Metroid Fusion. Skitlätt! mm men sugig grafik, prime e en helt annan sak, världens svåraste spel tror ja, ingen av mina vänner har klarat de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 mm men sugig grafik Hmpf! Om du dömmer efter grafiken ska jag inte säga mer till dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Metroid nybörjare borde börja med Metroid Fusion. Skitlätt! världens svåraste?! metroid spelen är lätta, förmodligen är du bara på fel ställe. (läs det som skrivs på skärmen innan du trycker bort) Deathball är nog svåraste spelet någonsin eller något NES spel. för att hitta imperialist ska du till arcterra när du fått vapnet magmaul iaf, då kan du öppna en dörr i rummet man möter en rival första gången på den planeten och då ska du igenom där och gå så ligger den där efter en strid med något tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg