Mickeh Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 TWW är ju det sämsta i Zelda serien TP kommer äga sönder det totallt! hehe neja Zelda the wind waker e ett riktigt bra spel inte för lätt inte för svårt snygg grafik (det ända jag inte gilla va att man inte spela som den riktiga link utan en snubbe man alldrig sett i ett zelda spel förut ;) + den fick 9/10 av de flesta spel tidningar o E3 o sånt ;) så jag tror det kommer bli välldigt svårt o slå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CruseffLink Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 TP äger vaff*n ,det första jag ska göra är att kyssa fodralet och spela till jag svimmar och tvärtom DET ÄGEEEERR :D det är så himla :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 (...@^) TP är överhypat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dunbeam_samonn Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 (redigerat) Jag håller med om att TWW är ganska dåligt faktiskt.. TTP har jag väntat på sedan 22/11-04.. Redigerat 1 Juli 2006 av dunbeam_samonn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 TWW är inte dåligt. Det är mysig grafik. Kanske inte det bästa spelet, och det är för lätt, men det är kul! Men TP kommer att vara mycket roligare! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 kan någon här skicka trilen? vill gjärna se om det är värt pengarna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burger_king_mannen Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 kolla på sök på zelda twilight princess där bra sätt kolla på video.google.se :medieval:kolla på video.google.se :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 nice BKM spelet ser mesigt ut i början med fåren men det bilr skit grymnt sen =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 TWW är inte dåligt. Det är mysig grafik. Kanske inte det bästa spelet, och det är för lätt, men det är kul! Men TP kommer att vara mycket roligare! :D Du har rätt :cool:! Det ända jag tycker är dåligt är musiken i början när man för se legenden! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bokaj17 Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 jag har väntat hur länge som hälst på de här spelet och jag tyker att det äger sönder alla andra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 ja ska döpa min hest til polen. ja tyker zelda er tuf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Nu när jag fått veta en del saker om det nya spelet.. så börjar jag bli smått spyfärdig :angry: I början av spelet så ska man ju få in getter i ladan.. O varje gång som en get kutar in så står det "YEEEEHAAAAW"...Det är f*n inte Zelda! Det stinker sony. Att man dessutom ska förvandlas till en konstig varg? Jag fattar inte vad det har med Zelda att göra? :blink: Och kläderna man börjar med är vidriga... Hästen kan man döpa... Tråkigt... Den ska heta EPONA! :( Å Om inte Goroner, Zoras, Och dom andra figurerna är med så kommer jag bli vansinnig! En annan info jag har läst är: I tidigare spel har templen haft namn som Fire Temple, Woodfall Temple, Earth Temple osv. Men utvecklarna låter sig meddela att templen i detta spel kommer att ha djurtenamn. Vad i hel*ete menas med detta? Sk templen typ heta "Gris-Temple" och Hön-Temple" !?!? <_< Och det värsta... På trailern så ska man ju kalla på hästen... Han tar inte fram sin lilla ocarina som man hadde hoppas utan gör ännu värrä än i WW... Han VISSLAR!?!? :blink: Vad menas med det här!? Jag tror inte att det kommer bli ett så bra Zelda spel :/ Vad tror ni? Lol,Zelda TP kommer äga jue! Man får ju döpa sin häst, om du klagar om det döp den till epona då.. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg