Hoppa till innehåll

Hur Du Fångar Hitmonchamp På Level 7


Rekommendera inlägg

Deta trick är väldit enkelt:först flyg till chainbar island sen gå länst åt höger och använd surf. åk tills du ser en simmare.sen gör det där sättet så han märker dig men du hinnner flyga därifrån flyg då till fuchsia city och gå åt höger(dina A och B START SELECT funkar ej)gå igenom det huset som ligger åt höger.sen gå så du ser en biker möt han han möste se dig och gå emot dig.sen vinn hans pokemon och flyg till chainbar island och gå åt höger och använd surf då hoppar start menyn fram.tryck pokemon sen den pokemonen som kan fly sen flyg till saffron city.och därekt när du landar på poke centret så möter en pokemon dig och det är hitmonchamp på level 7 som bara kan pound.nu har jag hitmonchamp och hitmonlee:)har bild från min game boy

post-27120-1149410949_thumb.jpg

Redigerat av viko550
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Deta trick är väldit enkelt:först flyg till chainbar island sen gå länst åt höger och använd surf. åk tills du ser en simmare.sen gör det där sättet så han märker dig men du hinnner flyga därifrån flyg då till fuchsia city och gå åt höger(dina A och B START SELECT funkar ej)gå igenom det huset som ligger åt höger.sen gå så du ser en biker möt han han möste se dig och gå emot dig.sen vinn hans pokemon och flyg till chainbar island och gå åt höger och använd surf då hoppar start menyn fram.tryck pokemon sen den pokemonen som kan fly sen flyg till saffron city.och därekt när du landar på poke centret så möter en pokemon dig och det är hitmonchamp på level 7 som bara kan pound.nu har jag hitmonchamp och hitmonlee:)har bild från min game boy

 

coolt ska desta
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man kan motbevisa det på många sätt.

han kan ha bytt till sig hitmonlee och hitmonchan från en kompis lr. nåt

desutom så funkar bara det där med att pausa innan man möter en tränare på gamblern (se "så fånger du mew till röd, blå och gul").

desutom kan han ha använt gam shark lr. något liknande för att få hitmonlee i lvl.

7. desutom försöker han bevisa det så xtremt att det värkar misstänksamt (lr. hur

det stavas)

<_< :angry: :evil: :bah:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...