viko550 Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 (redigerat) Deta trick är väldit enkelt:först flyg till chainbar island sen gå länst åt höger och använd surf. åk tills du ser en simmare.sen gör det där sättet så han märker dig men du hinnner flyga därifrån flyg då till fuchsia city och gå åt höger(dina A och B START SELECT funkar ej)gå igenom det huset som ligger åt höger.sen gå så du ser en biker möt han han möste se dig och gå emot dig.sen vinn hans pokemon och flyg till chainbar island och gå åt höger och använd surf då hoppar start menyn fram.tryck pokemon sen den pokemonen som kan fly sen flyg till saffron city.och därekt när du landar på poke centret så möter en pokemon dig och det är hitmonchamp på level 7 som bara kan pound.nu har jag hitmonchamp och hitmonlee:)har bild från min game boy Redigerat 4 Juni 2006 av viko550 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Deta trick är väldit enkelt:först flyg till chainbar island sen gå länst åt höger och använd surf. åk tills du ser en simmare.sen gör det där sättet så han märker dig men du hinnner flyga därifrån flyg då till fuchsia city och gå åt höger(dina A och B START SELECT funkar ej)gå igenom det huset som ligger åt höger.sen gå så du ser en biker möt han han möste se dig och gå emot dig.sen vinn hans pokemon och flyg till chainbar island och gå åt höger och använd surf då hoppar start menyn fram.tryck pokemon sen den pokemonen som kan fly sen flyg till saffron city.och därekt när du landar på poke centret så möter en pokemon dig och det är hitmonchamp på level 7 som bara kan pound.nu har jag hitmonchamp och hitmonlee:)har bild från min game boy coolt ska desta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 ny bild! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Hitmonchamp? Är det nån riktig pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minik Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 mm det är han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 ny bild! ok nu tror jag dej.. shit vad häftigt måsta kila och desta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 En sak fattar jag inte. Varför säger han hur man fångar "Hitmonchamp" och på bilden möter han Hitmonlee? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 En sak fattar jag inte. Varför säger han hur man fångar "Hitmonchamp" och på bilden möter han Hitmonlee? han sa ju att man mötte dom båda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 man kan motbevisa det på många sätt. han kan ha bytt till sig hitmonlee och hitmonchan från en kompis lr. nåt desutom så funkar bara det där med att pausa innan man möter en tränare på gamblern (se "så fånger du mew till röd, blå och gul"). desutom kan han ha använt gam shark lr. något liknande för att få hitmonlee i lvl. 7. desutom försöker han bevisa det så xtremt att det värkar misstänksamt (lr. hur det stavas) <_< :angry: :evil: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Har aldrig hört talas om en pokémon som heter Hitmonchamp. Kan nån lägga upp en bild? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 det är felstavat. den heter hitmonchan :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 lol, där hamnade pusselbitarna på plats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg