Gäst Radicus Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Skrivet 4 Juni 2006 Min gamla klasskompis sjöng alltid på en CS-låt, men jag vet inte vad den hette. Jag livnär mig på chips & cocacola. Jag vill bli som HeatoN, HeatoN. Jag vill bli som HeatoN, HeatoN. Så löd en del av texten, hoppats att ni kan hjälpa mig. Citera
Rallypack Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Skrivet 4 Juni 2006 Min gamla klasskompis sjöng alltid på en CS-låt, men jag vet inte vad den hette. Jag livnär mig på chips & cocacola. Jag vill bli som HeatoN, HeatoN. Jag vill bli som HeatoN, HeatoN. Så löd en del av texten, hoppats att ni kan hjälpa mig. jag spelar inte det så mycket men jag ska kolla upp det Citera
Gäst Radicus Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Skrivet 4 Juni 2006 Jag har försökt med "hjälp" funktionen, sökt på Google men hittar inte titeln på låten! Citera
Pulpen Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Skrivet 5 Juni 2006 Säkert FejkeN. Eller så är det Fronda - Jag är en tönt som spelar cs. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.