sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 kan någon spanska???????? jag kan lite http://smilies.jeeptalk.org/contrib/owen/council.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jag kan de lättaste orden som: Seniorrita och Graciás och det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 har det som B språk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jag kan hola,adios,amiga,amigos,marones,como,de,llama,yo,me,llamo,senior,seniorita,ojos,estupendo,ciao,pez, jag kan mer men orkar inte skriva alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 kan också massor av ord men min lärare tycker att det är meningslöst att kunna ord utan att man ska kunna meningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 yo me llamo Nima Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jag har Franska som språk :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 (redigerat) När jag gick i Atlas så tvinga dom oss att ta spanska letioner Redigerat 6 Februari 2004 av sagan-om-ringen-mästare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jag kan det mest grundläggande inom många språk men spanska är väl: Gracias, si, hola,como estas? Och dom där, lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 como de llama Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Uno grande servesa,Graziaz och uno dos tres quatro sinco seiss.Det är det enda jag kan på spanska :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jag har tyska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.