sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 kan någon spanska???????? jag kan lite http://smilies.jeeptalk.org/contrib/owen/council.gif Citera
Gäst YoTo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 Jag kan de lättaste orden som: Seniorrita och Graciás och det där. Citera
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2004 Jag kan hola,adios,amiga,amigos,marones,como,de,llama,yo,me,llamo,senior,seniorita,ojos,estupendo,ciao,pez, jag kan mer men orkar inte skriva alla Citera
Manga Master Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 kan också massor av ord men min lärare tycker att det är meningslöst att kunna ord utan att man ska kunna meningar Citera
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2004 yo me llamo Nima Citera
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2004 (redigerat) När jag gick i Atlas så tvinga dom oss att ta spanska letioner Redigerat 6 Februari 2004 av sagan-om-ringen-mästare Citera
Slasktratt Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 Jag kan det mest grundläggande inom många språk men spanska är väl: Gracias, si, hola,como estas? Och dom där, lr? Citera
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2004 como de llama Citera
Gäst Mr.Whisper Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 Uno grande servesa,Graziaz och uno dos tres quatro sinco seiss.Det är det enda jag kan på spanska :( Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.