ShitBreakSean Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Skrivet 4 Juni 2006 Man kan ju bifoga filer i sina innlägg, jag gjorde det för ett tag sedan, det tog upp en viss mängd MB ir vad det nu är som är gränsen, nu har jag hundraåttiosex.tjugonio kvar. Hur gör jag så att jag får tebax gränsen som den var från början?? Sen undrar jag hur man lägger in bilder i sina innlägg, är det någon kod ir nåt? Citera
Dretskit Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Skrivet 4 Juni 2006 Du går in på Mina Inställningar och sedan så trycker du på Hantera mina bifogade filer i högra menyn och där kan du ta bort dina bilder. Citera
ShitBreakSean Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2006 tackar då kan jag ju ställa en följdfråga, går det att utöka gränsen på något sätt? Citera
Boffaroffe Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Skrivet 4 Juni 2006 http://forum.fuska.se/Fuskavip-t33177.html 5 MB bifogade filer (1 MB normalt) Citera
Dretskit Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Skrivet 4 Juni 2006 Man kan bifoga 10 MB med filer om man har Fuska VIP så den där kan inte vara så uppdaterad Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.