ELF Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 (redigerat) Jag tänkte att vi kunde samla en lista med buggar som finns i GTA:SA. # En del hus är oproppotionelt byggda. # Ljudet försvinner ibland. # Bilarna som man har ställt på en PACKER guppar för minsta lilla. # När man hoppar upp på en Harley liknande motorcykel frammifrån så sätter CJ sig för långt bak, men kommer till rätta igen. # När en bil brinner så står gubbarna kvar bredvid den och dör när den sprängs. (Väldigt störande i uppdragen när äns egna gubbar dör och det blir mission failed på grund av låg IQ hos dem). # 3D-gräset ser ut att vara lila på längre håll. # Om man flyger tillräckligt högt över dimman på vattnet så får den en väldigt ljusblå färg. # Det går inte att installera Hot Coffee modden när man patchat spelet. Det är egentligen ingen bugg, men det räknas som det enligt mig. # Om man kör in något i PACKERNS undre plan så reser den på sig. # Inga eller nästan inga fordon får plats i PACKERNS undre plan. Jag sammlar alla buggar i mitt första inlägg som ni har skrivit. (Dom som är lätta att förklara). Redigerat 14 Juni 2006 av TheDarkElf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Ibland försvinner motorljudet till bilen räknas det som en bugg ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 ibland försvinner ljudet till mina vapen, är det en bugg tro? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 en gång när jag var inte å åkte helikopter och slängde mig ur den så åkte jag rakt igenom marken, och efter en lång stunds rammlande neråt så hammnade jag i Palamo Creek (eller vad det hette). Om ni kollar på min film med konstiga saker på SA så har jag den med :P http://www.youtube.com/watch?v=Kd_zMO568Dk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Trevlig film där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Trevlig film där.. jeop, men jag tagit med saker som inte är konstiga alls... :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Japp det är en bugg när ljudet försvinner. Jag har den och alla andra har den. TROR JAG. Den buggen fixas om man laddar hem patchen. Det står att den fixar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 patch ja, jag har för f*n inte en enda patch :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Tänk att det finns så många buggar till ett så pass känt och omtyckt spel. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Angående konstiga saker, i den där lilla byn där båtskolan ligger, jag var där igår efter att ha tittat på den där kartan i det där UFO fiket, där det fanns en plutt på kartan, tror jag, och tänkte att det kanske fanns UFO:s där. Med istället såg jag något annat mystiskt, två gånger såg jag en svävare åka exakt samma sträcka på en strand där, köra ner i vattnen och sjunka, men det var ingen kropp i vattnet, och jag har för mig att om människor rammlar i vattnet så druknar dem...... :blink: läskigt värre, en ghost svävare :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Angående konstiga saker, i den där lilla byn där båtskolan ligger, jag var där igår efter att ha tittat på den där kartan i det där UFO fiket, där det fanns en plutt på kartan, tror jag, och tänkte att det kanske fanns UFO:s där. Med istället såg jag något annat mystiskt, två gånger såg jag en svävare åka exakt samma sträcka på en strand där, köra ner i vattnen och sjunka, men det var ingen kropp i vattnet, och jag har för mig att om människor rammlar i vattnet så druknar dem...... :blink: läskigt värre, en ghost svävare :o dude, måste använda den till min nya film :P en annan konstig grej: när jag var i las venturas en gång och hade slagit in fusket "xjvsnaj" (så att klockan är 00:00 hela tiden). När jag sedan tröttnade på natten så slog jag in koden igen så att tiden skulle fortsätta gå, (och då speedas tiden alltid upp lite grann för att komma tillbaka till normaltid), då tittade jag upp på himmlen och såg en stor, röd boll som sakta försvann in i himmlen, och när den var helt borta så zommades solen fram från samma ställe där den röda bollen varit :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 en annan konstig grej: när jag var i las venturas en gång och hade slagit in fusket "xjvsnaj" (så att klockan är 00:00 hela tiden). När jag sedan tröttnade på natten så slog jag in koden igen så att tiden skulle fortsätta gå, (och då speedas tiden alltid upp lite grann för att komma tillbaka till normaltid), då tittade jag upp på himmlen och såg en stor, röd boll som sakta försvann in i himmlen, och när den var helt borta så zommades solen fram från samma ställe där den röda bollen varit :huh: <{POST_SNAPBACK}> HAHA. Va skoj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg