Jason__Voorhees Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Hallå! :) Jag har en idé... Kan inte nån sättadit ett litet kryss brevid sina egna inläg så kan man ta bort dom om man kom på att det bröt mot en regel eller så? Eller om man frågar om en sak och klarar det så kan man väl kunna ta bort sina egna trådar/inlägg eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 håller med, istället för att anmäla tråden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 håller med, istället för att anmäla tråden! Det var det jag tänkte... Det är ju inte så kul att anmäla sin tråd :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Man kan annars skriva [ ÄNDRAT ] som Jag och vissa andra brukar göra här i forumet. Men jag kan hålla med om att det kan vara skönt att ta bort sina egna inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Man kan annars skriva [ ÄNDRAT ] som Jag och vissa andra brukar göra här i forumet. Men jag kan hålla med om att det kan vara skönt att ta bort sina egna inlägg. Men jag har gjort typ 3 trådar när jag har fastnat i Zelda och sen när jag klarat det ändrat och skrivit typ "Ni kan ta bort tråden nu" men det ser bara dumt ut :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Hallå! :) Jag har en idé... Kan inte nån sättadit ett litet kryss brevid sina egna inläg så kan man ta bort dom om man kom på att det bröt mot en regel eller så? Eller om man frågar om en sak och klarar det så kan man väl kunna ta bort sina egna trådar/inlägg eller? Det är den bästa ide´n jag någonsin har sett.... Om man gjorde ett helt fel inlägg, eller dubbelpostade, kunde man ha tagit bort ett.... Jag menar, så slipper man vänta på att moderatorerna kommer dagen efter.... och kanske gör en miss.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 admin har sagt nej till att kunna ta bort sina inlägg. Först var jag för det, men varför skriva något man senare vill ta bort. Följ reglerna så slipper du sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 admin har sagt nej till att kunna ta bort sina inlägg. Först var jag för det, men varför skriva något man senare vill ta bort. Följ reglerna så slipper du sånt. Men om man gör som jag skrev innan... Vad ska man göra då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 http://forum.fuska.se/Ta_Bort_Inlaeggl-t63576.html det blev nej har jag för mig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 absolut inte... folk skulle skriva och ta bort,skrivaotabortskrivaotabortskrivaotabort spam spam etc etc delete delete delete bara för att få fm/rank Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 En sån funktion skulle inte ens behövas. Varför ska ni skriva ett inlägg som ni sedan ska ta bort? Låter helt onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Klick: <{POST_SNAPBACK}> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg