nixo99 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Skrivet 5 Juni 2006 när jag tar wonder news eller wonder cards så står det "you dont have any WONDER NEWS, so new NEWS will be input."och sen kommer det att jag kan välja wireless communication eller friend och jag har prövat linkat med mina vänner och det gåår inte!!! så frågan är är mystery gift till nån nytta eller inte? :unsure: jag menar i pokemon leafgreen :D
Aegzor Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Skrivet 5 Juni 2006 Du kan skicka in spelet till Club Nintendo, så kan du få Lite nya pokemon och sånt..
Gtakillen Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Skrivet 5 Juni 2006 ja, det är nog det ända du behöver göra för att få deoxsys eller nån annan! :)
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Skrivet 5 Juni 2006 ja, det är nog det ända du behöver göra för att få deoxsys eller nån annan! :) alla skriver så mycket om deoxsys är det en super pokemon eller
Overraild Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Skrivet 5 Juni 2006 (redigerat) Det är en legendarisk Pokémon som är väldigt populär. Jag vet inte varför, men jag tror det är för att Deoxys kan förvandlas till olika former. Redigerat 5 Juni 2006 av jannejan
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Skrivet 5 Juni 2006 Det är en legendarisk Pokémon som är väldigt populär. Jag vet inte varför, men jag tror det är för att Deoxys kan förvandlas till olika former. jaha då vet jag typ som en ditto
flygon Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Skrivet 6 Juni 2006 nej den har 3 former:Normal form, Defense form( LeafGreen), Attack form(FireRed) och Speed form(Emerald). den ändras om man byter den, så man kan BARA ha Defense form på LG, ingen annan. likadant med dom andra.
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Skrivet 6 Juni 2006 (redigerat) Den har 4 former:Normal form(Ruby/Sapphire), Defense form( LeafGreen), Attack form(FireRed) och Speed form(Emerald). den ändras om man byter den, så man kan BARA ha Defense form på LG, ingen annan. likadant med dom andra. Så nu har jag förbättrat lite :P Redigerat 6 Juni 2006 av Coolen
Rallypack Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Skrivet 6 Juni 2006 Den har 4 former:Normal form(Ruby/Sapphire), Defense form( LeafGreen), Attack form(FireRed) och Speed form(Emerald). den ändras om man byter den, så man kan BARA ha Defense form på LG, ingen annan. likadant med dom andra. jaha nu fattar jeg #"BÄTTRE*
Rekommendera inlägg